poniedziałek, 3 września 2012

Pierwszy wpis...


przeniesione z mychcemymiecdziecko.blox.pl

niedziela, 06 maja 2012

To ja – 30 letnia NIEPŁODNA. Mam męża i na razie na potrzeby bloga będzie nosił imię NIEPŁODNY. Nigdy w życiu nie pisałam bloga. Wydawało mi się to mega idiotyczne. Nie można po prostu z kimś pogadać? Niby można, ale... doszłam do wniosku, że zrobię to dla siebie i dla „naszego dziecka”. Jak na razie brzmi to dla mnie „egzotycznie”, bo nawet nie wiem czy moje (nasze) wielkie marzenie się kiedykolwiek spełni. Jeśli mi się uda – napiszę o tym książkę. Dzięki blogowi będę pamiętała więcej szczegółów. Myślę, że to mogłoby komuś kiedyś pomóc. Jak przeczyta ją nasze dziecko – zrozumie jakie jest wyjątkowe.  Jak się nie uda – nikt się o tym nie dowie. Czemu ukrywamy ten fakt? Bo się wstydzimy, bo czujemy się gorsi i upokorzeni, bo przeżywamy kryzys kobiecości i męskości, bo staliśmy się socjopatami. Aaaa z resztą można wyliczać... Nasze życie jest inne i jesteśmy tą innością umęczeni. Mamy dość udawania, że cieszą nas „singlowe” rozrywki i że chcemy zajmować się hodowlą kotów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz